Jubileum 2024

Mede mogelijk gemaakt door

Jubileum 21-22-23 juni 2024

Op deze pagina gaan we u informeren welke leuke activiteiten we allemaal organiseren tijdens het feestweekend in juni.

In de aanloop organiseren we ook een echte Pubquiz en Darttoernooi in ons Dorpshuis. Met deze extra activiteiten hopen we extra geld binnen te halen. Hiermee ondersteunen we financieel het jubileum weekend.

Hou de socials in de gaten, want vanaf nu gaan we zorgen dat niemand om dit geweldig 75 jarig feestweekend heen kan !

Boxtels mega-orkest Bell krijgt vervolg

Oproep aan blazers en slagwerkers uit alle Boxtelse kernen

Een superorkest sierde in juli 2022 het Boxtelse park Stapelen bij de Spiegeltent Bon Salon.  Voor 2024 is er goed nieuws voor alle blazers en slagwerkers van de gemeente Boxtel: er komt een vervolg!

Het Bell Orkest ontleent zijn naam aan de vier kernen van de gemeente: Boxtel, Esch, Liempde en Lennisheuvel en is een initiatief van de Stichting Bell.

Twee concerten

Er zijn wat verschillen met de vorige editie: de dirigent van de Liempdse Fanfare Concordia, Mariska Brienen - van Melis neemt het dirigeerstokje over van Johan Smeulders. Zij is een goede bekende van veel muzikanten in de gemeente Boxtel.

De twee concerten vinden plaats op zondag 9 juni in Liempde en op zondag 23 juni in Esch. Beide concerten zijn geprogrammeerd in het feestweekend van respectievelijk de Liempdse fanfare die haar 150-jarig jubileum viert en muziekvereniging Sint Willibrordus uit Esch die 75 jaar bestaat.

Blazers en slagwerkers gezocht

Wil je meespelen dan kan het beste snel reageren via bellorkest@gmail.com

Nadat je een mailtje hebt gestuurd, ontvang je het inschrijfformulier. Inschrijven kan tot en met zondag 4 februari.

Belangrijk is dat je als orkestlid minimaal drie van de vier eerste repetities kunt bijwonen en uiteraard de optredens op zondag 9 juni en zondag 23 juni.

De repetities zijn op 21 april (10.00 tot 15.00u, met lunch), 4 mei, 18 mei en 2 juni (10.00 tot 12.30u). Op 16 juni, tussen de twee uitvoeringen door is ook nog een repetitie gepland.